lördag 25 augusti 2012

10.days.left.

Idag packade jag klart det mesta, stängde slitsamt igen väskan och vägde den.
19,04 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trodde det var ett skämt. Maxvikten är 20 kg och jag har inte lagt ner allt jag ska ha med än... Det kändes ju superbra! (läs: IRONI) Jag fick helt enkelt sätta mig ner och packa om! (Okej, packa om var väl att ta i, jag tog bort en kofta och en klänning men la dessutom i en ny klänning sen, så det kanske inte gjorde så jättestor skillnad.)

Nu vet jag inte vad jag ska göra för jag har ju redan tänkt igenom varenda plagg och offrat tröjor som jag egentligen vill ha med mig... Det blir väl så att jag får ta en liten resväska som handbagage...
Lilla jag med TVÅ resväskor alltså!!!
Det blir nog fint/lätt/smidigt/perfekt...

Aja, är fortfarande lika taggad i alla fall! Ensiffrigt imorgon då.

4 kommentarer:

  1. du har blogg hihi, vilket betyder att jag kommer läsa den varje dag så skriv mycket mvh dintrognastebloggläsare
    puss

    ps fint bloggnamn

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh ska skriva mycket för din skull! hihi puss min noah och valen-vän <3

      Radera
  2. Well, idag är det endast en dag(för mig) / tre dagar(för dig) kvar! Ses i London!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi jaaaaa och nu är det 0 dagar för dig och 2 för mig. SES SNART. Puss

      Radera