tisdag 21 augusti 2012

Two weeks left.

Idag är det två veckor kvar tills jag åker.
Längtarlängtarlängtar, men det känns som att tiden står still.

Min lila resväska står framme och jag försöker packa lite varje dag.
Min första tanke om packningen var "Det här kommer aldrig gå" men sedan tänkte jag ändå att det inte var så mycket jag behövde få med. Jag strök några onödiga punkter på packlistan, strök några till som jag ändå kan köpa där och försäkrade mig om att det skulle gå bra.
Men nja, man ska nog alltid lita på sin första tanke... Det är kaos. Min väska är i princip full, jag packar ut minst en tröja varje dag för att få plats med annat samtidigt som jag hela tiden kommer på fler saker jag vill ha med mig. Och jag har inte ens lagt ner allt jag måste ha med! Har till exempel inte lagt ner några skor eller klänningar än och just nu känns det som att jag får lämna kvar de där böckerna jag vill ta med... Jobbigt liv? Ja.

Nej nu ska jag drömma om London och lyssna på finaste Markus Krunegård!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar