söndag 23 december 2012

2012 i London.

Imorgon är det julafton och en vecka kvar på 2012.
107 av de 366 dagarna i år har jag bott i London. Det är ju nästan en tredjedel av ett år, vilket är väldigt knäppt.
Men jag har hunnit med massvis med grejer!

Jag har sett många nya platser!

Ätit väldigt mycket gott...

För att inte tala om sushi! (18 gånger blev det och ja jag räknade)

Frozen yoghurt blev också ett beroende!!! (16 gånger)

Jag önskar dock att jag hade räknat hur många timmar jag lekt med min lilla Gus!

Fast ibland har jag faktiskt fått vila.

Vi har i alla fall haft det väldigt bra tillsammans!

När jag inte har varit med Gus så har jag spenderat mycket tid med den här filuren!

Och jag har sett ut lite såhär!

Tack för alla fina stunder!!!

 Jag har haft många bra dagar i London under hösten och ser fram emot många fler till våren!

1 kommentar: