lördag 15 december 2012

Veckan som gått.

Har varit fruktansvärt dålig med att uppdatera här den här veckan. Men om jag inte har legat halvdöd i min säng har jag haft fullt upp. I onsdags fick jag ledigt för att jag inte mådde så bra. På torsdagen mådde jag bättre och jobbade på som vanligt, och i fredags hade jag fått ledigt på eftermiddagen för att ha luciatåg i Westminister. Så det har inte blivit så jättemycket jobb den här veckan. Är fortfarande lite hostig men det har i alla fall blivit bättre.

Jag och Matilda firade 100 dagar i torsdags!
Det firades med den här goda Frozen youghurten innan vi repade lucia.

Westminister cathedral var gigantiskt.
Det var massvis med folk och tog en evighet att gå in/ut.

Såhär fint var det. Där uppe stod vi när vi sjöng.

Jag och Matilda var glada som vanligt.
Sedan lussade vi och efteråt avslutade vi kvällen med en saftig hamburgare på Byron.

Den här skylten möttes jag av i trappen imorse.
Man har ju för roliga barn!

Sedan blev det en god sushi-lunch innan det var dags för de två sista luciatågen.

På de allra sista var Gullis lucia! Så himla fint.

Efteråt bar det av till Oxford street med Matilda, Cissi och Mia.
Jag råkade visst få med mig en väldigt underbar klänning från Topshop!

Nu sitter jag på mitt rum, har babysit och är allmänt trött.
Alla har varit på lucia-fest och åh, jag hade också velat vara där, men nu gick det inte.
Har i alla fall fått massvis med saker gjort ikväll och ingen har vaknat = den perfekta babysitten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar