måndag 17 december 2012

Day 104.

Ojojoj. Vet inte varför jag har blivit så himla kass på att skriva något här och att ta bilder på vad jag gör.
Säger som Gus "sojjy".

Gårdagen var Matildas sista dag här för i år! Efter en sovmorgon åt vi mumsig brunch på Gails. Sedan hade vi en allmänt bra dag in the city, jag köpte massvis av julklappar och även Chris Colfers bok "Struck by lightning". Det gjorde mig glad och nu har jag något att göra på hemvägen! Vi åt även underbar frozen youghurt på Topshop. Japp- det är inte bara himmelriket om man älskar kläder, även om man älskar froyo.
Vår dag slutade på en bänk i en tunnelbana där vi bytte julklappar och typ dog av skratt. Jadu... Inte så mycket mer att säga än att vi har en del internskämt efter de här månaderna. :)

Idag har jag vart rätt mycket med Gus. Vi var i parken och det var ju ett tag sen vi var där nu, så det var kul med omväxling. Vid lunchtid träffade jag Emmie, Sandra och Cissi en liten stund innan jag mötte upp Gullis. Vi gick runt i Kilburn ett tag innan det var dags att jobba. Jag gjorde julkort med Gus i typ en minut och sedan var det dags att leka. Idag har det varit upp och ner, ena stunden har jag varit sjukt irriterad på honom och i andra så har jag tänkt på hur mycket jag älskar honom. Just nu tänker jag: han är sötast i världen men låt dessa tolv timmar ifrån honom gå långsamt!

Imorgon ska jag få gjort det sista jag behöver.
onsdag ska jag jobba rätt mycket och bara ta det lugnt.
Och på torsdag åker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar