onsdag 27 mars 2013

Leona Lewis!!!!

Ödet och timing är allt man behöver ha för sin sida för att få en bra dag.
Jag och Matilda hade inte ens bestämt vad vi skulle idag när vi vaknade imorse. Vi funderade på att dra till ett museum men valde i sista stund att ta bussen till Westfield istället. Där gick vi runt i lite småaffärer och rätt som det var så kom någon som jobbade på bodyshop fram och frågade om vi ville träffa och ta kort med Leona Lewis "för hon kommer hit om en kvart". EHHHHH. Sånt där händer liksom inte!!!! Men klart vi ville det! Vi stod i kö ett tag, vi var verkligen i chock! Båda lite smått arga på oss själva över att vi var ofixade och såg ut som två små troll... Haha. Men mest allmänt uppspelta över att vi snart skulle få träffa en världskändis. Leona Lewis liksom!!!

Och ja. 
Herregud. Även fast vi väntade rätt länge så var jag helt oförberedd och visste inte alls vad jag skulle säga.
Min hjärna var på högvarv och när jag gick fram till henne var det enda jag tänkte "JAG MÅSTE SÄGA NÅGOT, jag kommer aldrig få den här chansen igen" vilket ledde till att jag typ stod och babblade på. Om jag inte minns allt för fel så lät vår konversation lite såhär:

Leona: Hi, how are you?
Jag: I JUST WANT TO TELL YOU THAT YOU ARE SO AMAZING, you have an amazing voice and I love your music *blablabla* osv
Leona: Naw that's so sweet, thank you... *säger thank you typ tio gånger*
Leona: What's your name?
Jag: Camilla
Leona: Can you spell it out for me? *skriver autograf*
Jag: C. A. M..........i 
Leona: Sorry?
Jag: *inser att jag sa "i" på svenska* *svart i hjärnan* *får tillbaka förståndet* I. L. L. A.
Leona: Thank you *skriver* So where do you come from?
Jag: Sweden
Leona: Oh Sweden! *säger något oföståeligt, typ "humädu"*
Jag: *kollar frågande på henne*
Leona: Haha, I was trying to say how are you in Swedish!
Jag: Ohh!!! Hur mår du!
Leona: Hur mår du?
Jag: Yes hehehhehe
*är i chock över att jag står och pratar med henne*
*fotar med henne*
Leona: Thank's for coming to see me!
Jag: *ingen aning om vad jag sa*
får min iphone, väska och går
SLUT

Haha, sjukaste någonsin typ. Fattar inte att vi har lyckats träffa så många kändisar sen vi kom hit. Fine att vi har stått utanför galor och lyckats se en del, men sånt här är bara galet! Vi hade verkligen kunnat befinna oss var som helst i hela London idag men drog till Westfield helt ovetande om att Leona Lewis också skulle dit. Det enda jag kan säga är: TIMING och ÖDET! Har gått runt och lett hela dagen!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar