tisdag 19 mars 2013

Monday again.

Vi började veckan på Joe and the juice och läste lite i högskolekataloger.

Den här kursen tyckte jag lät intressant!
(skrattade så jag fick tårar och helt seriöst, läser någon det?!)

På dagen var det regn, regn, regn.
Så typiskt, när man bara någon dag innan diskuterat att "Det regnar ju inte alls mycket i London".
Jag gav mig ut för att hämta Gus och Eliot, och jag kan lova att jag såg ut som en dränkt katt när jag äntligen kom hem en bra stund senare. Men annars var det en allmänt bra eftermiddag med glada barn och en glad Camilla.

Matildas värdmamma hade biljetter över till en Comedy club som vi fick!
Så vi spenderade kvällen genom att dricka Smirnoff ice och lyssna på komiker.
Lite knepigt att hänga med på allt så klart, men några av dom var jätteroliga så det blev en del skratt.

Sedan var den dagen förbi. En bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar