tisdag 26 mars 2013

Three days left.


Jobbet rullar på precis som vanligt förutom att det just nu är väldigt slappt. Pojken på bilden sover en del och annars är han trött och kollar på tv så det har inte blivit så mycket lek på sistone (tjiho!). Trots det så är jag lite småtrött på det här jobbet nu och jag kan glatt meddela att det är TRE jobbdagar kvar till SEMESTER!!! Då blir jag ledig och ensam hemma i en vecka och efter det så åker jag ju hem till Sverige i nio dagar. Ska bli så himla skönt och kul!!! Och sen får vi ju inte glömma att imorgon är det en vecka kvar till min födelsedag! Min första födelsedag som jag inte är i Halmstad eller Sverige. Tråkigt och ensamt kan man tycka, att inte bli väckt av föräldrarnas sång eller mammas goda jordgubbstårta. Men jag tycker det ska bli rätt roligt faktiskt, just för att det är annorlunda liksom! Ska vakna upp och känna mig speciell och sedan ha en riktigt grym dag! Har börjat planera lite smått vad dagen ska innehålla, och det kommer nog bli hur bra som helst. Och om inte så ska jag ju fira mig hemma några dagar senare med släkt och familj, säkert litegrann med mina fina vänner med och när jag kommer tillbaka till London så ska vi fira lite här också.

Nu ska jag njuta av att vara 18 år en sista vecka. Hihi. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar