söndag 9 juni 2013

Åker hem till London en sista gång.

Idag är det dags att åka tillbaka till London igen för att jobba min sista tid. Det känns knäppt att slutet är så nära, nu är det en och en halv månad kvar innan jag är färdig med hela Au pair-grejen och flyttar ifrån London.


Fick detta mail igår kväll, så: Nu kör vi sista tiden!!!


Hur som helst, jag har haft en bra vecka i Sverige! Vädret kunde knappast varit bättre. Främst var jag ju och såg balen för Sannarp/kattegatt, firade mina kompisar som tog studenten och såg bästa Håkan Hellström när han spelade i Slottsskogsvallen. Förutom det har jag umgåtts med fina vänner, haft picknick, varit på stranden (första doppet DONE), gått på promenader i Halmstad som nu är grönt och fint, och bara legat och solat i trädgården och sträckläst böcker. Det har verkligen varit en semestervecka, mycket skönt. :)

Som vanligt har jag varit rätt dålig på att ta bilder men några har det blivit, så såhär har en del av dagarna sett ut:

Fina tjejer på balen!!!



Vardagshäng.





Glada studenter.



Favorit-trion.<3

Igår kväll tog vi tåget till Göteborg och såg Håkan!!!
(stolt över att vara en av de 23 000(!) som såg hans första konsert
sedan hösten 2011. låtlistan var grymt bra, stämningen var fantastisk!
hade mått för jävligt hela dagen och var så trött och otaggad,
men när det började blev livet helt plötsligt helt underbart!!!
och hur vi hamnade så långt fram var ett under.
favoritlåtar: det kommer aldrig va över för mig, pistol, du är snart där<3






Fyrverkerier avslutade det hela till tonerna av du  är snart där. ÅH<3

Har haft en bra tid, men nu bär det som sagt av mot London igen!
Ses i sommar Halmstad!


1 kommentar: