tisdag 11 juni 2013

Jobbar på.

Allt är väl ungefär som vanligt, lite roligare eftersom jag inte hunnit bli trött på det än. Det var kul att träffa lilla Gus igen, han hade växt lite tyckte jag, hihi.

Gus utveckling dessa två veckor jag inte träffat honom:
1. Han har börjat rimma massvis. Jag är Camilla Vanilla!
2. Nu är det inte bara Gagnam style som gäller, han har även lärt sig Gentlemen och dansar gärna till den.
3. Han åker numera på Orlas gamla sparkcykel och har lärt sig tricks (hoppar samtidigt som han kör).
Haha det var nog det!

Vi var på lilla lekplatsen igår och det var mysigt. Annars har det väl inte varit de två bästa jobbdagarna eftersom han har varit så trött och haft ordentliga humörsvängningar... I ena sekunden så vill han att jag ska klä på honom och i andra sekunden så gråter han över att han vill att hans mamma ska ta honom till dagiset! Man ba Come on! Lite irriterande men ja, jag får inte glömma bort att han är liten och det är inte lätt att vara trött, typ(?). Och de gånger han har skrikit hysteriskt dessa två dagar (lite för många gånger) så har Clare varit med honom och jag har fått göra annat, så ska inte klaga för mycket! 

På fritiden så har jag och M gått runt på vår favoritgata (svårt att lista ut vilken), ätit massa gott (sushi & pannkakor <3) och bara njutit. 

Nu är det läskigt nära slutet... Och alldeles för sent att blogga. Jag lovar bilder i nästa inlägg. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar