söndag 9 juni 2013

Hemma i London!!!!

Förut var jag neutral över att komma tillbaka, lite småtrött men ändå glad liksom, men nu blev jag sååå taggad! Bara att se London igen, träffa Matilda, gå på min ojämna trottoar och sitta i min underbara säng. 

Matilda tog emot mig på Victoria station med ett kinderägg! Bäst är hon! Vi påbörjade vår långa catch up, har så otroligt mycket att prata om... Men bara en liten stund, sen var jag tvungen att dra hem.

George var den första jag mötte här hemma, han var glad och hade fått massa färg sen jag såg honom sist! Efter en snabb pratstund gick jag in på mitt rum, och WOW!! Hade glömt bort att jag hade storstädning innan jag gick, nu var det även nya lakan. Tjiho! Låter ju sjukt men så fantastiskt glad man kan bli av ett städat rum! Haha. Jag packade upp direkt, hade glömt att jag hade så mycket kläder här..... Haha alltså seriöst, hade för mig att jag lämnade näst intill tomma byrålådor men nja.... Aja. 
Sedan träffade jag Clare, vi pratade också en stund innan vi sa godnatt. Och eh ja. Där har vi detaljrikt min senaste timme i London typ, haha!

Men ja, resan gick bra! Det är konstigt att det inte är någon big deal att flyga längre, men det är verkligen inte det.
När jag skulle hämta min väska, tror ni inte den kommer rullandes sekunden jag ser bandet? Tror jag får igen allt nu efter den gången den försvann, har ju varit så på sistone, och det tycker jag att jag förtjänar!

Nu är det läggdags, behöver verkligen sömn! Men ville mest bara skriva av mig för jag är sååå glad över att vara här igen! Ska bli roligt att träffa kidsen imorgon!!!

Godnatt /somnar med ett leende i min stora och underbara favoritsäng

1 kommentar: