söndag 23 juni 2013

Matthew Morrison!

På torsdagskvällen gick vi och såg Matthew Morrison! Det var sååå bra! Jag var faktiskt lite skeptisk innan det började, för även fast han är med i Glee och en fantastisk sångare så kände jag att hans nya skiva inte riktigt vad min musiksmak. Men konserten var jättebra och låtarna var hur fina som helst. Väldigt mysigt också eftersom det var i en liten sal, det kan väl ha varit max 200 pers (tur vi fick biljetter!). Allt kändes så nära och äkta, jag älskade hur han pratade med oss och ja. Snacka om charmig kille!!! Och hans röst... Jag är inte chockad över att han har haft en lång karriär på Broadway, vilken underbar klang!!





När konserten var slut fick jag äran att träffa den här mannen!
Haha, direkt när han kom upp på scenen (innan Matthew Morrison) så
började folk fota honom, för det är ju ingen mindre än Brad the piano guy from Glee!
Hahaha, han är med i många avsnitt där han bara sitter och spelar piano till folk som sjunger,
och folk har ju gjort lite halvt narr av att han kommer från ingenstans och spelar!
Han var alltså pianist på Matthews konsert och efteråt stod massa och fotade med honom.
Då kunde ju inte vi vara sämre!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar