fredag 28 juni 2013

Day 295-296.

ONSDAG KVÄLL.
Jag och Matilda in till Trafalgar square där vi satt och pratade och åt en kanelbulle.


 Sedan gick vi till Viva forever (som stänger ner typ imorgon...)
där Matilda fick träffa sin favoritskådis och prata lite med henne. Hihi!
Vi hade även vägarna förbi teatern där Daniel Radcliffe håller till
och där var det knökat med folk som ville få autografer från lille Danne.
Haha, vi såg honom faktiskt (i kepsen på bilden) och sen drog vi hem.


TORSDAG.
Har ju haft långdag med Gus varje fredag hur länge som helst,
men den här veckan blev det torsdag.
Vi hade lunch-picknick i parken, var en liten stund på lekplatsen
och åt glass vid caféet. Sedan gick vi hem, han sov, resten av dagen
blev lugn och innehöll allt det vanliga.


Efter att jag hade slutat, skypat med mina föräldrar, och tvättmaskinen
äntligen hade kommit (<3) så mötte jag upp Matilda och Linn.
Vi åt lite pommes och satt och pratade i några timmar på Alice's,
en pub ungefär fem minuter från mig. Bra kväll!

Fyra timmar kvar tills helg vilket betyder att familjen åker och det är dags för musikal!

2 kommentarer: