söndag 23 juni 2013

Fyra bilder från veckan.

Såhär kul var det att Gus var längre än mig (he-he).
Han klippte sig och åt choklad.

 Den här spindeln ritade Gus i fredags. Är stolt från botten av mitt hjärta.
För några månader sedan om han skulle rita något blev det bara streck. Duktiga lilla Gus!

 Det blev visst en oreo-milkshake när vi var på Westfield en dag. Oups!

 Men vi gymmade i alla fall på som vanligt!

Hade för övrigt en mysig fredag med Gus då vi gjorde allt möjligt. Åkte sparkcykel (han då, inte jag), var på lilla lekplatsen, klistrade med klistermärken, satt och ritade, dansade, byggde med lego osv. Men det märktes av att det var en lång dag, när jag kollade på klockan med känslan av att jag varit med honom i en evighet så var den bara fyra. Tur då att jag fick sluta redan halv sex eftersom de tog tåget mot farmorn och farfarn för att spendera helgen där. Tjihooo!

Och förresten. Om nån vill veta hur det gick med tvättmaskinen? Jodå, nu har de fixat så allt ska gå bra, bara det att den kommer inte igen förrän på torsdag.......... /livet utan en tvättmaskin är jobbigt. (men jag klarar mig, de gick till kemtvätten i veckan och jag fick lägga i en del, och de har snälla grannar som tvättar lite åt oss med!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar