söndag 10 februari 2013

BRADLEY COOPER.

Idag så såg jag Bradley Cooper. FÖRSTÅR NI HUR COOLT DET ÄR? Han vinkade, log och var i princip tre meter ifrån mig. Dock i en bil, men ändå! Det var såååå sjukt. Vi var på British acadamy film award (kändis-span) som höll hus ungefär vid Covent garden. Så himla knäppt att man bor i en storstad som London, att det finns möjlighet att se superkändisar en helt vanlig söndag...

Önskar jag hade kommit tidigare, önskar även att det inte hade regnat så fruktansvärt. Men det var helt sjukt, BRADLEY COOPER var liksom så himla nära oss, han satt där och vinkade i rutan, vi såg honom liksom länge. Ofattbart.

Vi stod rätt länge och spanade in bilarna som långsamt körde förbi, vi hade ändå bra platser (stod längst fram vid stängslet)! Det var dock svårt att se kändisarna genom de mörklagda rutorna, en del såg man men det var inga bekanta ansikten. Om jag böjde mig mycket så kunde jag precis se början av röda mattan, men när folket där började skrika så var det ändå omöjligt att se pga. alla bilar/människor/regnet och ja. Tyvärr!!!

Svårt att säga om jag såg fler kändisar/skådisar, eller jo klart jag gjorde, men ingen som jag tyvärr vet namnet på eller kände igen! Men så himla häftigt ändå liksom. Även fast jag missade många storkändisar som var på plats (och vars bil man troligtvis såg), så är jag långt ifrån besviken. Bara tanken på att jag var några meter ifrån storstjärnor som Sarah Jessica Parker, Tom Cruise, Anne Hathaway, Jennifer Lawrence och massa andra: det är helt sjukt!

Förstår ni att jag skrek "OH MY GOOOOOOD" när jag såg den här mannen? CRAZY


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar