fredag 8 februari 2013

Just like it use to be.

Visst bor jag i en stad med fler än 8 miljoner människor vilket gör att jag inte riktigt är tillåten att säga "här händer ingenting". För det gör det ju, precis hela tiden, men den här veckan har faktiskt allt varit som vanligt.
Min långdag med Gus var rätt seg men helt okej (minns tyvärr inte mer än så eftersom två dagar passerat), igår hade jag en väldigt skön jobbdag då jag slapp all form av lek (okej då, vi lekte lite i badet) och idag har jag haft det rätt bra. Jag och Gus har varit på bibblan och läst böcker, där efter lekte vi i parken och sedan blev det en lugn eftermiddag.
Babysitter ikväll (som vanligt typ) och M kommer strax över för att hålla mig sällskap.

Men ja, när kvällen är över så väntar en helg fylld med ledighet och roligheter.
Nästa vecka kommer vara så fullspäckad, orkar inte ens tänka på den just nu. Mer om det en annan dag. :)


Vädret har mestadels varit fint!

Vi har inte ätit på Wafflemeister sen i oktober, och eftersom vi blivit
så duktiga som tränar och sådär, så förtjänade vi en varsin godbit i vårsolen.

Och slutligen: en fundering jag har haft rätt länge...
Varför har den här stolen stått i mitt badrum i en vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar