söndag 3 februari 2013

GRYM söndag.

I lördags så tog jag med min kamera och det förtjänar en applåd.
Vi var på marknad, kikade lite på London Bridge och åt underbart afternoon tea!
Såhär såg det ut:









Sedan hade jag en tidig babysit som började klockan fem. Skulle bara babysitta Gus eftersom resten av familjen skulle ut och äta och sedan gå på musikal. Men det gick väldigt bra, jag var sjukt effektiv om jag får säga det själv! Hann städa köket ordentligt, laga mat åt Gus, leka lite med honom under maten, bada honom, hänga upp min tvätt, klä på honom och sätta honom framför tvn: och sedan anlände Matilda! Det var dags för melodifestivalen, lite halvt för mig eftersom jag fick springa upp till Gus för att sätta på nya tv-program och sedan gå iväg en stund för att lägga honom. Men han sov i alla fall hela kvällen och vi kunde kolla, äta chips och dipp och när Mello var över blev det gitarr och sång. Väldigt bra kväll ändå. Och superbra lördag. Wiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar