tisdag 5 februari 2013

Tre dagars sammanfattning!

Under de tre senaste dagarna har jag bland annat

- firat fem månader som London-bo
- testat nya frozen yoghurt två gånger
- hängt på ställen som Piccadilly circus, Covent garden och Leicester square
- skrivit bucket list (allt jag SKA ha gjort/upplevt innan jag dör)
- haft slappemåndag med ledig morgon, eftermiddags-sovande Gus och lite att göra
- haft en helt okej tisdag med mycket lek som avslutades med ett långt snack med söta Orla
- har planerat ut mina semesterveckor och kommer troligtvis befinna mig i Sverige mellan 5-14 april och 1-9 juni för er som vill träffa mig då
- KÖPT HÅKAN-BILJETT (åh det kommer bli så himla fint)
- skypat och pratat med många fina <3
- fått reda på chock-jobb-besked om nästa vecka (nä okej, ska inte överdriva, men mer om det senare)

Något att pricka av på min bucket list, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar