torsdag 14 februari 2013

Happy Valentines day.

Hallå! Jag firade alla hjärtans dag genom att köpa en underbar topp och en byxdress som jag är totalt förälskad i (och bara längtar efter att kunna ha på mig i sommar!!!). Mina magmuskler har fått jobba på ett pilatespass, jag har träffat Matilda och Sandra, och jag har även ätit glass och skrattat i min säng. Har faktiskt fått rätt många blöta pussar av Gus idag, fint ska det va på Valentines day.

Jobbdagarna är som vanligt, har varit mycket på biblioteket med Gus på sistone och idag var det tio grader ute, wiho! Imorgon drar vi till landet över hela helgen. Det går sådär att packa, hittills har jag med mig: en finklänning till lördag, digestivekex, två böcker och pyjamas. Ska nog fixa resten nu.

Hoppas alla har haft en bra Valentines day. Skickar lite extra pussar och kramar till mina fina vänner. PUSS OCH KRAM!











<3 saknar er.

1 kommentar:

  1. inte en enda på mig.. din jävla jävel <3 heheheh skoja, saknar dig!

    SvaraRadera