måndag 19 november 2012

Brick lane.

I söndags så använde jag min kamera för första gången sedan jag kom hit!
På förmiddagen så bar det av till Brick lane där jag träffade systrarna Antonsson.



Såhär såg det ut på Brick lane:











Efter några timmar så åkte vi in till National gallery där vi åt Afternoon tea.
När vi proppmätta gick därifrån en stund senare så var utsikten såhär fin:

Under kvällen så hängde jag hos Gullis, vi var 4-5 st som satt och pratade om allt möjligt och hade det riktigt mysigt. Perfekt eftersom hon dessutom bor 2 minuter ifrån mig, så när jag kom hem vid 10 däckade jag i min säng på direkten. Fin söndag!

2 kommentarer:

  1. åh nice! får mig att vilja dra tillbaka dit med en gång!

    SvaraRadera
  2. vilka coola bilder, jag fick just lust med att åka till London ;)

    SvaraRadera