lördag 10 november 2012

Loserville.

I eftermiddags gick jag och Matilda på musikal och såg Loserville. Vi hade kirrat billiga biljetter och satt dessutom längst fram. Var lite tveksam till det när jag satte mig först, men vi såg faktiskt superbra! De var så himla nära och i slutet fick man nästan lust att sträcka fram sin hand och ta på deras fötter.... Haha! Vi blev dessutom kära i en av töntarna efteråt, när vi såg honom som sitt vanliga jag utanför teatern... Och med kära menar jag att vi kollade upp hans namn, läste om honom på wikipedia och stalkade honom på twitter en bra stund! ;)

Såhär såg det ut från min plats, innan allt började.
Loserville!!! Grym.
Förutom att gå på musikal så käkade vi brunch, provade massvis med underbara klänningar, jag köpte två fina tröjor som jag förälskade mig i, vi gick lite vilse och hade panik, haha!
Men som en summering av dagen så måste jag ändå säga: En perfekt lördag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar