torsdag 22 november 2012

Julstämning.

Svenska kyrkans julmarknad!
Jag och Matilda åkte dit och det var fullt med folk.
Kändes konstigt att höra människor prata svenska överallt.
Förutom julprydnader så fanns det massvis med svensk mat, svenskt godis, svenska saker.
Där uppe hade de förvandlat kyrkan till ett café och vi åt god macka med underbar brieost på.


Sedan tog vi en runda in till stan och gick runt lite.
Såhär fint var det inne på Selfridges.
Julstämningen är på topp!

Eftermiddagen bestod av att leka med Gus.
Det var en helt vanlig dag!
Jag måste även tillägga att nu ska städerskan utöka sitt jobb med en timme,
så hon ordentligt hinner med mitt rum med! Jävligt snällt, och skönt för jag hatar ju att byta lakan.

Nu ska jag springa iväg på lucia-övning.
Imorgon är det fredag och då kommer Josse! Så himla kul vi ska ha det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar