måndag 12 november 2012

Day 68-69.

Igår så var det söndag och då var jag på lucia-övning (bestämde mig tillslut för att vara med och det var mycket bättre denna gången), tjänade lite extra genom att lämna flyers i brevlådor (det var dock sjukt tråkigt) och åt pizza på stammis-stället med Matilda (godaste pizzan jag någonsin ätit tror jag). Finfin dag.

Under min lediga tid idag så har jag varit på The british museum, ätit massvis med sushi och provat mina drömmars klänningar på Topshop. Gus mådde bättre idag så under min jobbtid så har vi lekt på som bara den.

Har gjort av med för mycket pengar för mitt eget bästa de senaste dagarna... Först är det oystercardet och så var det mobilräkningen denna veckan med, på det så blir man kär i några tröjor som man MÅSTE ha, råkar äta alldeles för många måltider ute bara för att det är så himla gott och som grädden på moset så går man på musikal (som var superbillig för att vara musikal men det blir ju ändå en del) och bio (som vi ska se imorgon). Och sen råkade jag väl köpa en våffla, en drink och underkläder på Primark med. /typical me.
Aja. Snål-veckan är från och med nu igång! Wish me good luck!

The british museum.
Var alldeles för stort för att få med på bild, men fint var det. 
GIGANTISK sushi-lunch. Dog typ efteråt för att jag var så mätt.
Gus gjorde en flodhäst (den rosa klumpen). Sötis.
That's it. 
Sömn? Ja. Nu? Ja. (Eller ja efter några rundor quizkampen med M, hehehhe.) Godnatt!

4 kommentarer:

  1. Hehehe snart får vi sluta quiza!! Måste sova, haha;) min SUSHI LIGGER KVAR I VÄSKAN...Obs. Tack för finneeehhelg!

    SvaraRadera
  2. men åååh spelar du också quizkampen!!! spela med mig :D

    SvaraRadera