fredag 16 november 2012

Favorittröjan.

Här är min underbara tröja som jag är kär i. Stickad, mintgrön och med pärlor på axlarna, från Forever 21. Verkligen bästa tröjan jag äger, tycker den är så himla fin.

Dagen har varit bra, jag och Anna strosade runt på Oxford street och åt god pizza-buffé på Pizza hut till lunch, och jobbet i eftermiddag har gått bra och varit kul. Har bara gjort det vanliga typ, lekt och städat lite. Gick till affären en snabbis med Orla och hennes kompis Lewis med, och sedan spelade de piano för mig. Mys!

Imorse vaknade jag klockan 5 av att inte kunde sluta hosta. Fruktansvärt jobbigt, Gus har troligtvis smittat mig, och jag låg och hostade i typ en halvtimme.
Har i alla fall mått bra under dagen, men nu ligger jag helt däckad i sängen, jag är så himla trött.
Håll tummarna för mig så att jag inte blir sjuk! Natti. 

2 kommentarer:

  1. Dog när jag såg inlägget du kommenterade! Hahahaha så töntigt...SNART SÅ ÄR DET DAGS!!!! <3

    SvaraRadera