torsdag 29 november 2012

Veckan som gått.

Har ju inte uppdaterat så mycket om jobbet den här veckan, men det rullar på. Idag har jag som vanligt lekt med Gus, vi båda är sjuka men leker på som vanligt. Var även med de stora kidsen idag när Eliot och hans band övade, haha. Jag stämde en gitarr och de sprang mest runt och var allmänt galna, men tyckte faktiskt de var väldigt duktiga (det lilla de spelade).

Glömde nog att berätta om hur gullig Gus var i måndags! Han stannade hemma på morgonen när Clare tog de andra två till skolan, och när jag tvättade så hjälpte han till! Han gav mig alla kläder och så hängde jag upp dem, så himla gulligt. Tycker så synd om honom nu när han har blivit sjuk.

Men nej, annars har jag mest tagit det lugnt sen Josse åkte. Igår kollade jag och Matilda på slutproduktionen (<3), åt nudelsoppa och ben&jerry! Idag så låg jag hemma i min säng och försökte bli frisk + var på sista luciaövningen och åt goda lussebullar.
Fick ju världens största box med näsdukar av Clare igår och jag sov typ seriöst med den inatt. Dumma förkylning! Inte blir det bättre av att det är så himla kallt ute heller. Eller när man får mail från sin syster som skriver "Det var 38 grader idag". Jag vill också vara i Australien. Jag vill också ha sommar!!!!

Men aja. Så tänker jag varje år och sen blir sommaren ändå kass. Vad negativt detta blev nu.
Hur som helst: Imorgon är det fredag igen!!!!! Har i och för sig en lång dag med Gus + babysit på kvällen, men ändå lycka på alla plan. Jag menar: en välbehövlig lön och en välbehövlig ledig helg är allt man kan önska sig!
Här kommer tre söta bilder på min lilla Gus från imorse. Godnatt på er.




1 kommentar:

  1. Vi måste ha smittat varandra haha! gör inget annat än snyter mig (eller jo, lyssnar på Noah och Tom) känns det som. Stackars oss, fast vi är bezt ändå <3

    SvaraRadera