lördag 10 november 2012

Dom är uppe på taken, alla är högt över staden.

Min jobbdag igår var lång, men den gick ovanligt fort och var väldigt bra.
Gus brukar ju alltid vara så snäll när han är ensam med mig, han gråter lyckligtvis nog väldigt sällan, men när det väl händer så skriker han alltid efter sin mamma. Då är det bara att försöka få honom på andra tankar, men igår skedde ett genombrott i min och Gus relation! Haha. På lekplatsen så gick han balansgång och ramlade, men vet ni vad som hände? Han började gråta såklart, men istället för att skrika efter sin mamma så satte han sig direkt i mitt knä, kramade mig och grät. Inte ett ord om sin mamma! Blev förvånad, men det var såklart skönt och bra, och jag tyckte jag hanterade det rätt bra med för han slutade gråta ganska fort.

På kvällen besökte jag och Matilda takterrassen inne på St Pauls i stan. Det var magiskt! 
Efteråt så gick vi runt lite på Oxford street bland julbelysningarna. Supermysigt med lite julstämning.

Såhär var min fredagskväll sammanfattad i bilder:
Glad på tunnelbanan. Var helt alone i min vagn så tog egobilder och sjöng.
(det varade bara en station men ändå)
Glad Matilda på terassen!
Hela London lyste.
Så himla fint. St Paul's katedral.
Det lyste på Oxford street.
Finfint.
Julstämning.
Vi avslutade med en promenad genom London,
förvirrades över hur staden hänger ihop
och drack godaste drinken på TGI Friday!
 
En väldigt bra kväll, och en väldigt bra fredag över huvudtaget. 
Jag var så himla glad igår. Vet faktiskt inte varför, men när jag gick till tunnelbanan på kvällen så kände jag i hela kroppen hur lycklig jag var. Fint liv man har ändå!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar