tisdag 27 november 2012

Finaste kvällen.

Åh. Vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva det här.
Ni vet när det känns som att hjärtat håller på att explodera, man ler så mycket så man får ont och samtidigt har man bara rysningar i hela kroppen och vill lägga sig ner på marken och gråta av lycka.
Lite så var det.
Eller så kan man bara säga att det var: SÅ JÄVLA BRA ATT MAN DOG!
Vi fick inte bara se dem, vi stod även längst fram i mitten och fick varsin setlist efteråt.
Och vi fick höra två låtar från den nya skivan som kommer ut om några månader!!!!!
Det var så sjukt, vi måste nog vara deras största fans på riktigt, för alla glodde på oss och någon snubbe kom till och med fram och ville ta kort på oss efteråt när vi var i extas.

Såhär glada var vi i våra fantröjor <3

Förutom världens bästa band så var det nog världens bästa förband!!!!!
Kan inte rangordna vem som var bäst av dessa, för alla hade så sjukt bra och fina röster.
Tom Odell första blev man typ kär i för hans röst var helt sjuk, Lucy Rose hade rösten man själv drömmer om att ha och Villagers var lika bra som Mumford and sons. Haha, väldigt bra alltså!
OCH SEDAN VAR DET DAGS!!!
(Inga bilder kan ens nästan beskriva hur fint det var men här får ni se några ändå:)




Och som sagt, större fangirl får man leta efter:


Jag var så jävla lycklig, och det blir jag fortfarande när jag tänker tillbaka på det.
Finaste kvällen på väldigt länge!

Gissa förresten vilken låt de avslutade med?
THE FIRST DAYS OF SPRING.
Kände att det var en officiell hyllning till mig. <3

Tack, tack, tack världens bästa Noah and the whale för att ni gör mitt liv så jävla mycket bättre med er underbara musik. Och tack Josse som delade detta underbara ögonblick med mig!!!

1 kommentar:

  1. bästä!!! är fortfarande kär i tom :')
    Lyssnade på the first days of spring på flyget hem och fick världens gåshud, ryser fortfarande är jag tänker på hur fint det var <3

    SvaraRadera