tisdag 13 november 2012

Trött tjej säger Godnatt.

Idag har jag lekt lekt lekt. Det har inte varit någon paus som att gå till och från parken, ingen paus som "vi kollar på film", ingen paus genom att jag ligger i soffan och låter honom klättra på mig. Det har varit aktivt lekande med alla hans djur och jag undrar hur många olika röster jag har pratat med! Den enda pausen jag fick var den lilla stunden jag lagade mat och åt. Fast jag fick ju leka för att få i Gus maten så det räknas knappt.
Men vi har haft kul, han är så söt och gosig, och han avslutade dagen med att sjunga Gagnam style... Haha! Tyvärr blev det också lite bajs i byxan men sånt får man ta..! Lilla bebis!!!<3

Ikväll var jag och Matilda på bio: ONE NIGHT ONLY - Coldplay live tour! Det var jättefint, sådär så man fick rysningar i kroppen och tårar i ögonen. Riktigt bra alltså!

Nu är jag slut men imorgon väntar en förhoppningsvis lugn dag.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar