onsdag 24 oktober 2012

50 days.

Idag hade jag och Gus det så himla mysigt ihop. Vi gick till parken där vi kollade på djuren, spelade fotboll, lekte på lekplatsen och hade det bra. Det var fint väder och han var jättesnäll och glad hela tiden!

Sötnosen!!! Han har blivit så stor. Helt sjukt!
När de kom hem i söndags och jag såg honom så var min första tanke "Men GUD så stor han är!".
Dagen därpå sa Clare "Han ser så stor ut. Känns det inte som att han har växt över helgen?". Hihi.
<3<3<3<3
Vi var himla länge i parken idag så det är typ det vi har gjort. Clare har förövrigt lärt sig att säga sina första svenska ord! Eller okej, uttalet går att jobba på, men orden var i alla fall "Polarn & Pyret". Haha.

Imorgon blir en vanlig dag, på fredag blir det en superlång dag och sedan är jag ledig de kommande 9 dagarna (borträknat en babysit på måndag kväll). Det blir till största del ett tomt hus också, nice att kunna laga vilken mat man vill/gå runt och sjunga jämt/sitta vid deras mac i köket/inte väckas av att folk pratar/skriker/springer/leker. 
Men frågan är vad jag ska göra när alla andra jobbar? Haha. Äh, jag tror det blir superskönt och jag får min lön som vanligt -helt okej alltså! Och så är ju min Maja i London några dagar då med. Wiho! Så jag överlever nog.

2 kommentarer: