måndag 15 oktober 2012

Monday.

VÄRLDENS BÄSTA SKIVOR!!!!!! <3
Blev överlycklig när jag äntligen hittade dessa underbara skivor
och ler varenda gång jag ser att de står så fint på min hylla.
Materiell lycka, så bra det kan bli. Och även ett riktigt kap: 2 för £10!
BÄSTA LUNCHEN!!
Ni tänker väl att jag är helt sushitokig och svaret på den frågan är JA,
men idag var det faktiskt Matilda som var sugen och bestämde sushi!
Nionde gången gilt sen jag kom till London och oj så gott det var.
I övrigt har min dag varit väldigt lugn. Imorse fanns det inte mycket att göra, så jag torkade borden lite extra innan det blev en runda på Oxford street. Klockan blev så småningom tre och sen dess har jag tittat på en sovande Gus, kollat på Djungelboken, packat upp 12 hemlevererade matkassar, lagat mat, ätit, gjort ett smutsigt kök skinande rent och... that's it!

Måste även påpeka: Idag har Gus haft kalsonger, kissat i pottan och INTE kissat på sig EN ENDA GÅNG! Helgen hade tydligen varit fruktansvärd och bara bestått av byxbyten, är glad att jag slapp uppleva det, men åh så duktig han har varit idag. Ville bara att alla skulle veta det!
Nu väntar en film, en clementin, en donut och många timmars sömn. Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar