torsdag 4 oktober 2012

Månadsdagen!

Idag åkte jag och M till Harrods. Där hade det tillkommit en julavdelning, fylld av julpynt och julklappar.
Egentligen skulle vi äta på Max Brenner, men det fanns inte! Haha, snacka om deprimerande, det måste ha lagt ner nyligen eftersom det finns där enligt Google. Men aja, som tur var så fanns det ju rätt mycket annat gott...

Här är en del frestelser vi passerade. På den andra bilden är ett supermysigt café med
macarons och cupcakes. Såg helt underbart ut men vi bestämde oss för att spara det till en annan gång.

Harrods såg ut såhär denna fina dag. Vi gick runt en stund i området och sedan blev det sushi!
Så underbart gott, på Wasabi där man dessutom får plocka/välja alla bitar själv.

På eftermiddagen hängde jag och Gus i parken. Han blev lite jobbig när han inte ville gå hem och bara
sprang runt en massa. Tur man har en iphone så man kan muta med youtubeklipp. BTW: hur sjukt är det inte att en 2-åring kan kolla/ändra bilder, starta videos och från en svart skärm LÅSA UPP en iphone?!??!
Får hålla koll på min telefon när Gus är i närheten haha.

Nu är jag barnvakt, alla ungarna verkar sova gott.
Bion igår var förresten jättebra, berörande och fin. Fällde till och med en tår, hihi.
Jag drack även den största läsken jag någonsin skådat under hela min livstid och halväckliga popcorn. Eller asså nej, de var väl goda, men i jämförelse med Sveriges biopopcorn var de inte mycket att hänga i julgranen.
Imorgon är det fredag!!!! Veckorna går så himla fort nu. Som sagt: En månad. SJUKT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar