söndag 14 oktober 2012

Madame tussaudes.

Dagen började med en sovmorgon till tio. Såhär såg jag ut i väntan på Matilda.
Hon kom hem till mig och vi köpte PINK-BILJETTER!!!!!!!!!!
Lycka! Efter vi träffade henne på Harrods har vi ju i princip lyssnat/spelat/sjungt hennes låtar hela tiden.
(Men nu ska jag inte köpa fler biljetter på ett bra tag! Har väl lagt lite väl mycket pengar på det på sistone...)
Vi begav oss till det mysiga bageriet längst ner på min gata där vi åt en underbar frukost.
Vi åkte vidare till Baker street där vi besökte affären Totally Swedish!
Lyckan när man såg det här. Cheeseballs och svenska lantchips liksom!!!!
Det fanns bland annat filmjölk, lösgodis, marabou, bearnaisesås och DIPP- nog det jag saknar mest, haha.
Vi fick med oss lite chips och dipp, men det blir nog ett besök där snart igen! 
Sedan bar det av till Madame tussaudes!!!!
Första stjärnan vi mötte var Miley Cyrus, haha.
Snygga Johnny Depp stod inte långt ifrån...
... och Beckham-paret stod brevid och posade.
Jag hängde lite med Leonardo Dicaprio...
... medan Matilda hängde lite med Brad Pitt och Angelina Jolie.
Jag träffade på Tom Cruise...
... och Matilda myste med Shrek.
Marilyn Monroe var glad.
Usain Bolt fanns också i vimlet.
Likaså drottningen!
The Beatles var fina.
Sveriges stoltheter Abba var såklart på plats.
Sedan träffade vi självaste Justin Bieber!!!!!
Här är vi tre haha, så liten han var.
Vi pussades lite med honom.
Vi mötte Rihanna...
... och Beyonce.
Matilda träffade Lady Gaga...
... och jag mötte upp Brittan!
Mahatma Gandhi fanns även bland alla artister, haha.
Och som ett litet avslut på denna fina kändistripp: Obama!
Som grädden på moset blev det Wafflemeister efter det.
En toppenbra lördag!!

2 kommentarer:

  1. Fyfasen vilken grym dag!!! Vem är egentligen sötast, ghandi eller bieber?! Hhihihi. Frullen <3 wafflemeister <3 pink(!!!!!!) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lika söta!!! Det var en grym dag hihi. PUSS :)

      Radera