söndag 28 oktober 2012

Helgen i ett tomt hus.

Och ännu en gång lämnade de mig ensam i huset.
Vad jag har gjort i helgen? Ingenting. Åtminstone inget speciellt.

Lördagen låg jag bara hemma och latade mig. Lite halvtråkigt kanske, men jag kände mig inte så pigg efter att jag hade hostat halva natten och det såg ut att vara så kallt ute... Så det blev en mysdag all by my self.
Jag gjorde lite mat, skypade med mina föräldrar, låg i soffan och kollade på film, spelade gitarr och sov.

Imorse 05.49 så vaknade jag av att Matilda ringde. Det var kolmörkt och hon stod utanför min dörr, och jag gick klarvaket ner och öppnade. Vi sa typ "Hej" och "Godnatt" och sedan gick vi och la oss.
(Det låter kanske bara jättekonstigt men hon hade lämnat av Sosso som skulle hem till Sverige och varför sova hemma när man kan sova i mitt fancy gästrum? Hihi.)
Vi har inte heller gjort något speciellt idag. Bara allt det vanliga (ätit, sovit, spelat gitarr, sjungit, kollat på glee).

Det roligaste jag har att komma med är dessutom två bilder på mat!
Intressantaste blogginlägget ever? Utan tvekan!!!!!!!

FRULLE. (kunde inte motstå en miniburk med nutella för en pund på poundland.
så det blir iaf god frukost hela min lediga vecka!)
We made some makaroner och köttbullar.
Med majs, tomat och spenat. Festligt värre!
Lovar att jag ska bli en roligare människa och bloggare. Är ju LEDIG en vecka nu (bortsett från lite imorgon eftermiddag) och jag ska utnyttja detta genom att hitta på massa roliga saker har jag bestämt mig för. Jag ska bland annat gå på musikal och träffa min bästa vän. Och skriva en lista på allt annat jag ska göra, annars finns risken att jag kommer sova bort den här veckan. Haha..... Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar