söndag 7 oktober 2012

Friday, Saturday, Sunday.

Friday:
- Oxford street med Matilda och Anna.
- En ensam eftermiddag med Gus, Orla och hennes kompis Jasmine.
- Jag lagade alla vårs favoritmat sushi som vi sedan hjälptes åt att rulla och det blev supergott!
- Jag, M och A drack världens godaste drinkar på "Thank God it's Friday".

1. Sovande bebis.
2. Underbara drinkar.
Saturday: 
- Afternoon tea med M&A. 
- Vi var på gatan med bara musikaffärer. (Visst, det kanske inte var jätteintressant när man gick in i den tionde affären med gitarrer, men det var så himla mysigt!)
- Sleepover hos Anna. Vi lagade mat, kollade på X factor och hade det allmänt bra.

Mumsigt afternoon tea.
Underbara gitarrer och ukuleles. (Blev så himla sugen på att köpa en ukelele och lära mig spela!)

Sunday:
- Brick lane. (Det är en marknad med mat från olika kulturer, kläder, smycken, tavlor och lite allt möjligt.)
- En runda på Primark inne i stan.
- Toast, skype, tvättvikning. Så intressant har min kväll varit.

Såhär såg det ut i Brick lane.
Veckan ser ut att bli bra. Jag pratade med Clare innan och hon sa att alla är nöjda, glada och trivs bra med mig. Det känns så himla bra, för jag trivs ju så bra med dem!!! Godnatt alla fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar