måndag 8 oktober 2012

Noah and the whale!!!!!

Under lördagskvällen så googlade jag lite random mitt favoritband "Noah and the whale" och till min förvåning så kom ett event upp! Idag släpptes biljetterna och nu är de kirrade! Lyckan går inte att beskriva. 
JAG SKA PÅ NOAH AND THE WHALE!!!! Och för att göra saken ännu bättre så kommer Josse till London då, så hon kommer bo hos mig i några dagar och vi kommer se världens bästa band tillsammans!!! 
Längtar till den 24 november. 
När jag tänker tillbaka på när vi såg dem på Hultsfred så blir jag seriöst gråtfärdig. Längst fram vid scenen, ett bultande hjärta och hela bandet rakt framför ögonen på mig som sjöng så vackert att jag höll på att dö. 
Kan man vara lyckligare? Knappast.




Efter konserten då vi träffade på några fula bananer, lyckoruset i kroppen man hade då går inte att beskriva. <3

2 kommentarer: