lördag 20 juli 2013

Att börja packa.

Så jävla svårt. Precis som att ta sig upp ur sängen på morgonen, som att komma igång med plugget till ett tråkigt prov eller att läsa de första sidorna ur en bok. Det där med att börja. Börja packa...

Och den här gången lämnar jag inte kvar bilder på väggarna, skivor på hyllorna eller böckerna bredvid sängen. Badrumsskåpet kommer tömmas, min överfyllda byrå kommer rensas och det kommer nog aldrig mer sitta en setlist från Noah and the whale på spegeln.
Den här gången ska allt med. När jag har fyllt mina resväskor så kommer det här rummet inte vara mitt längre. "Camillas room" kommer bli "The red room" igen, och sedan kommer det bli någon annans. *klump i magen*

Jag ska börja packa ikväll.
Ska verkligen försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar