måndag 8 juli 2013

Neongul magtröja och min vän Taylor Swift.

Saturday.
Dagen började såhär, precis såhär.
(Om någon missat det så är jag obsessed i två saker
1. Neongult, 2. Magtröjor + i fredags så klippte Matilda lugg
och hon är supersnygg -kallar henne dock numera för Taylor...)
(Måste verkligen påpeka att ibland är hon så läskigt lik Taylor Swift
att jag typ blir helt till mig när jag är med henne)



Hur som helst!!!! Det var sinnessjukt varmt ute och jag och Matilda gick på stan i en evighet.
Det var en äkta shoppingdag, vi gick verkligen inom alla bra affärer, tror inte vi har gått runt sådär mycket förrän precis när vi kom hit faktiskt. Vi provade massa med. Men tro det eller ej, jag köpte faktiskt ingenting!

Vi åt lunch och middag på två favoritställen som vi nu har bockat av på "äta-en-sista-gång-innan-Matilda-åker"-listan. Vi åt crêpes på en uteservering på ett favoritställe som vi ätit på två gånger förut (senast på min födelsedag) och så blev det hamburgare på bästa Byron. Såååå sjuuukt gott på båda ställena. Min crêpes innehöll ananas, kiwi, banan, mango och massa god smält choklad och glass till det, och min mumsiga hamburgare med huvudingredienserna kött, ost och svamp!!! Mmmmmm... Matkoman efteråt var dock ett faktum!



Bjuder på denna bilden som jag själv anser är definitionen av hilarious!

På kvällen gick vi på sista musikalen. Det blev fina Billy Elliot!!! Om jag inte hört fel så är min Eliot döpt efter honom, då var jag verkligen tvungen att kolla in den ju. Och åh. Som vanligt, ännu en fantastisk musikal att skriva upp på listan! Så otroligt fin, rolig och bra. Och hur en pojke i 12-årsåldern kan vara så otroligt talangfull i skådespeleri, sång men mest av allt DANS, är bara sjukt! Bra bra bra! Ännu en superbra kväll.

1 kommentar:

  1. dör åt sista bilden fortfarande...hahahahha!
    och fina elle!! BÄST.

    SvaraRadera