fredag 12 juli 2013

Gusgusgus / Matilda's leaving.


Igår sa han "Camilla, you're my best friend!"... Han är för söt...

G-u-s.
Min lilla bebis.
Vilken bra vecka vi har haft! Min långdag med honom idag var väl i och för sig inte den roligaste dagen i mitt liv, han var rätt gnällig till större delen av dagen, men den var okej. Annars har vi verkligen haft en superbra vecka med mycket lek i solen! Ikväll är jag barnvakt, men föräldrarna la Gus innan de gick (tre kvällar i rad för min del hade blivit lite to much) och nu la jag nyss de andra två, så det är rätt lugnt.

Och ja. Väldigt osammanhängande inlägg men imorse lämnade ju Matilda landet. Buhu. Hade en mini-babysit igår kväll och när den tog slut vid halv nio så körde snälla Clare mig hem till Matilda. Hon var barnvakt (jippie sista kvällen) så vi hängde där en sista gång. Det kändes verkligen som vilken kväll som helst, går inte att förstå att den var vår sista kväll tillsammans här i London. Men ja. Vi har haft det så bra. Hade väl kunnat skriva en milslångs text om det här men det är väl inte nödvändigt I guess. TACK bästa Matilda för världens bästa London-år. Vi är bäst. Ses snart igen. <3


Finaste kortet. <3

1 kommentar:

  1. TACK själv bästa Camilla! TACK för allt. <3

    SvaraRadera