torsdag 11 juli 2013

Tis - ons. (och lägenhet)

I tisdags hängde jag med Gus.
Ännu en varm dag då vi köpte glass på väg hem från dagiset! Det var en bra dag.

På kvällen träffade jag Matilda.
Det var hennes last night out i London, på grund av babysit de resterande kvällarna.


Vi gick till vårt stammis-ställe och åt parma-pizza, pratade och tänkte tillbaka på våra månader i London. <3

Det blev onsdag och Oxford street-häng. Något tema för dagen? Njaaaaa...

Mysig dag med Gus då vi mest lekte i trädgården. Mormorn var på besök vilket alltid är trevligt! Hon frågade om jag hade smörjt in mina ben med brun utan sol. Haha!!! Så lite solbränd har jag nog blivit.
Lagade massa mat, badade och gjorde Gus bedtime innan jag slutade.

På kvällen åkte jag hem till Matilda och agerade packhjälp. Och jo just det. Igår var även dagen då vi fick lägenhet i Stockholm. HUR SJUKT? Inne i min London-bubbla och det kom så oväntat, fattar fortfarande inte. Har knappt ens berättat om att jag har planer på att flytta dit för folk, var ju inte ens nästan säker på att det skulle gå att få lägenhet, så blev verkligen chockad när vi fick beskedet. Men glad såklart! Tack tack tack Hanna!!!

Ännu sjukare är att det var den här dagen fast för ett år sedan, som jag bestämde med den här familjen att jag skulle flytta hit. Exakt ett år senare så boom! Ska bli kul och se vad som händer 10 juli nästa år. :)

Nu ska jag och Matilda ha vår sista gemensamma London-dag! <3

1 kommentar: