tisdag 23 juli 2013

Nästsista dagen.

Lång dag idag, men den har varit bra.
Trodde jag skulle börja nio som igår, så jag satt redo i köket och väntade på att de skulle komma hem. Halv tio fick jag ett sms om att jag var ledig till tio i tolv och det vore superbra om jag kunde börja då istället.
Jahopp! Det är bra att jag kan vara flexibel nu, jag vandrade iväg och fixade lite grejer jag behövde, gick hem och pratade med min syster och på en sekund hade klockan blivit tio i tolv.
Sen blev det jobb för hela slanten! Jag och Gus lekte, åt lunch, kollade youtubeklipp, gick till lilla lekplatsen (nice surprice: Sandra och hennes kid var där!!), gick hem och la oss framför tvn. Och vet ni vad som hände då? Vi båda somnade. Jag vaknade typ till med ett ryck och insåg att han också sov, och då stängde jag av tvn och sov vidare. Haha! Jag sov väl i kanske en timme, han i en och en halv, sedan kom Clare hem med de andra två.
Resten av dagen lagade jag mat, vi åt, jag städade i ordning och fick sluta vid halv sju. Dagen gick faktiskt väldigt fort. Och imorgon... My last day!!!!

Jag börjar jobba vid ett imorgon, så jag har lite tid att göra allt jag måste ha gjort innan jag lämnar London..! På kvällen ska vi ha avskedsmiddag, tydligen ska vi beställa sushi!!!! Åh så himla snällt. Sen på kvällen blir det en bye-bye-milkshake på Jack's med Sandra och Cissi. Det blir nog en bra sista dag.

Sista dagen...
Fortfarande helt omöjligt att förstå.

Har så himla mycket att göra känns det som, borde verkligen prioritera annat än att blogga. Så. HEJDÅ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar