onsdag 17 juli 2013

Matilda 20.

Idag är det Matildas födelsedag.
Hon blev min bästa vän nånstans i den här London-röran.
Varje vecka åkte vi in till Oxford street för att kolla in Forever 21, äta sushi och frozen yoghurt.
Varje dag så pratade vi ut om våra barn när de hade varit jobbiga, söta eller knäppa.
Så himla bra att ha en Au pair-vän som upplevde samma sak som en själv och förstod precis vad man menade!
Men det var liksom inte allt.

Ibland visste vi vad den andra tänkte innan något var sagt.
Ibland sa vi saker samtidigt. Ibland räckte bara en blick för att veta...
Jag kom till och med till den punkten att "om Matilda smakar något utan att gilla det så vet jag att det är äckligt för våra smaklökar är i princip identiska".
Fånigt? Ja okej, lite kanske. (jag menar, jag gillar ju trots all tomat)
Men åh min bästa Matilda. Hela min hjärna är överfylld av våra London-minnen som får mig att le. Av roliga dagar, pinsamma händelser, världens bästa minnen. Du var helt enkelt bäst i hela världen när du var nitton så se till att vara lika bra nu när du är tjugi (hihi). Jag och London saknar dig!!!!
*en miljon hipp hipp hurra* och vi ses snart. KRAM <3


1 kommentar:

  1. Matilda (20 ååååår)19 juli 2013 kl. 12:28

    ÅH så himla himla himla fint skrivet favvo Millis!!!!
    Tack <3 <3 <3
    Du är bäst!
    Jag & Sverige saknar dig!
    FETEKRAM<3

    SvaraRadera