måndag 15 juli 2013

Min sista hela jobbvecka.

Vad tiden går!!!! Nu är det måndag igen och min näst sista måndag här i London. Det är alltså också min sista hela jobbvecka och den ser ut att bli rätt busy. Eller ja, första halvan är det massvis med babysits och vara mycket med Gus, men sen blir det i alla fall en lugn helg. Kan verkligen inte förstå hur lite tid det är kvar här. Sjukt på alla sätt och vis.

Värmen håller i sig. Klockan är halv elva på kvällen och det är 25 grader.... Och som varmast har det varit 31 idag.. som sagt, man borde inte klaga men fy fan...


I söndags hängde jag Linn och Jeanette i en park en stund.
Sedan gick jag och Linn hem till henne och solade, gjorde ovanstående kvällsmat
och hade en bra söndagskväll. Idag var vi i stan och jag visade
henne några av mina favoritställen. Typ mitt bästa sushiställe och frozenställe,
så det blev sushi och frozen idag, mmmm!

 
Dagen började med att jag satt i köket med alla barnen, Clare kommer in och
då skriker Gus exalterat "Everyone in our family is here now!!!!"
Några sekunder senare insåg han att hans pappa inte var där.. Men ja, haha!
Gus är lika söt som vanligt och har lekt lite i vattenspridaren idag, som ni kan se.
Jag var barnvakt ikväll och det gick bra, hade det mysigt när jag la Gus,
även fast det tog en stund innan han somnade. Inget gnäll i alla fall!
Och det gick bra med Orla med, sen kom de andra hem!

Har öppet mina fönster så mycket det går typ, men vet ändå inte om jag kommer kunna somna för det känns inte som det gör någon skillnad. Hoppas det är en lögn att det ska bli 31 grader imorgon igen... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar