måndag 8 juli 2013

The electric cinema.

Jag har haft en av de absolut bästa London-helgerna någonsin.
Det började på fredagen.

På kvällen så åkte vi till Notting hill och The electric cinema! Vi har tänk gå dit i många månader men det har inte blivit av förrän nu. Och tack och lov för att det blev av, jag hade aldrig velat missa den upplevelsen!!!
Vi såg filmen "The Bling ring" och den var helt okej, men den hade dock ingen större betydelse i det här sammanhanget. Jag hade kunnat se vilken skitfilm som helst och jag hade älskat det ändå. Jag hade aldrig kunnat drömma om hur fint och mysigt det var och jag kan verkligen inte beskriva det.
Hoppas ni förstår lite genom de här bilderna.








Ja ni ser röda, gigantiska, (supersköna) fåtöljer, supernice fotstöd, te & tårta, världens finaste sal
och antagligen världens finaste biosalong. Det fanns även filtar att gosa sig in i, världens skönaste kudde, och större soffor längst bak samt stora "sängar" längst fram om man ville ha det. 
Så ballt!
(Alla som är i London eller ska till London: BOOK YOUR TICKETS NOW!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar