onsdag 24 juli 2013

Sista dagen.

Åh herre. It's over.

Hade en fartfylld dag med Gus, lekte och lekte och lekte, jag tror att jag aldrig lekt så mycket förut... Ute och inne, vi lekte så sjukt många olika lekar, och inga gränser för varje gång jag i vanliga fall inte hade orkat så tänkte jag "sista dagen" och lekte på. Vi hade det så himla bra, han är bäst.
Och mitt i all lek ringde mormorn på dörren, bara för att säga hej då till mig och ge mig en present! När jag berättade det för Clare senare blev hon chockad och sa att hon inte ens visste om att hon var i London nu. Men åh, så himla snällt av henne. Tycker verkligen om henne. Jag fick i alla fall en jättefin bok, ska bli roligt att läsa.

Efter nästan fem timmars lek kom de andra hem, de hade haft skolavslutning i parken. Nu var klockan 6 och det var dags för "Camillas special supper". Eller ja, vi beställde sushi och den kom ungefär 45 minuter senare, så det var bara att vänta. Men det var fint med en sista måltid tillsammans. Och gott såklart (och ja, Gus älskar också sushi). I slutet av middagen kom även George hem, så alla var samlade.

Sedan var det presentdax. Jag fick en tygpåse från Gail's (<3) men en liten karta över London på, och en fin bok som utspelar sig i London och tydligen skulle vara bra. Hihi! Det blir mycket läsning i sommar för mig alltså. :)
Sedan var det deras tur att bli uppvaktade. Åh. Jag älskar att ge presenter, finns det något bättre än att göra folk glada? Det var så lyckat. Eliot och Orla fick en varsin engångskamera (min tanke var att ha de på deras semester i Grekland) och en uppblåsbar badboll som såg ut som en jordglob, och det var så uppskattat, bättre än förväntat verkligen, de blev jätteglada. Och till Gus hade jag köpt tre färgglada ramar med bilder på oss, samt ett gosedjur (hans favoritkaraktär i hans favorittv-program) och han blev så glad för allt. Föräldrarna tyckte också att det var superbra. De fick ett tack-vykort med Halmstad-bild från mina föräldrar vilket dom verkligen uppskattade, samt ett tack-kort från mig och två fina tea-towels som jag köpte i Sverige. Haha ja, kanske blev det to much med allt, men I don't mind att skämma bort dom såhär nu i slutet. Clare tyckte om kökshanddukarna så mycket, "for the one that i burned" sa jag (om ni minns att jag eldade upp en kökshandduk en gång) och hon skrattade. 
Riktigt lyckat alltså. Och så konstigt, för efter det kollade hon på mig och sa "You're done". Och inte som alla andra kvällar, utan nu på riktigt. I'm done!!!! 

Så overkligt. Jag har jobbat klart. Mitt au pair-år är slut. Jag är inte en au pair längre, om några timmar bor jag inte i London länge. Blir ett sista farväl imorgon... Undrar hur det kommer gå med min Gus. Hon berättade att igår kväll innan han skulle sova hade han kollat på ett tv-program om nån robot som var tvungen att säga hej då till sin bästa vän som skulle åka iväg. Det hade han (såklart<3) refererat till mig och då hade han plötsligt börjat storlipa och sagt "I don't want to say goodbye to Camilla, I will miss her so much"... Åh, fina, bästa, älskade Gus. <3

Hade för övrigt en riktigt bra sista kväll med Sandra med. Vi satt på Jacks och pratade i tre timmar. Tråkigt att vi inte kommer vara grannar längre, hihi.

Men ja. It's over, som sagt.
Vi får se hur det går imorgon.
En sista natt i världens bästa säng väntar. Imorgon flyttar jag hem och då kommer ett sista inlägg här med.

My love idag!

Vi matchade så fint i blått men det var svårt att ta kort på...


Och lite busbilder på oss! <3
 

I LOVE YOU!!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar