onsdag 19 september 2012

Day 15.

Tunnelbana med Håkan i hörlurarna, shopping på Oxford street med M, lunch i parken, Bambi (för tredje gången och jag hatar den), lek och alonetime med Gus, milkshake med Sandra, Emmie & Matilda, och kvällen avslutades med att jag trampade i hundbajs i Kilburn.

Och förresten: Imorse när Gus upptäckte att jag kom in i köket så slutade han leka, skrek "Is Camilla back????" och sprang och kramade mig. Sötis!!!

Dagarna går så fort, nu är det snart fredag igen!!!:) Nu ska jag sova, men här kommer tre fina pics från idag:

2 kommentarer:

  1. fan vad snygga byxorna va!! kaka <3 glöm inte sushi för fjärde gången ;) he

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh men tack b1!! kakan var underbar.. TA MED IKVÄLL!!!! sushi i mitt hjärta. femte gången blir på måndag :D

      Radera