tisdag 18 september 2012

Två veckor.

Ikväll är en sån kväll då jag tänker så himla mycket på precis allt. På människor jag inte pratar med längre, hur annorlunda livet var för några månader sedan, engelsk barnuppfostring, hur livet kommer bli, Australiens gator och regniga höstdagar som väntar. Jag tänker på så himla många människor och ibland önskar jag att jag visste vilka som tänker på mig med.

Djupt? Lite. Deppigt? Nej inte egentligen.
Ligger i min säng, inbäddad i min ziperall under det gosiga täcket och det är så himla skönt.

Min dag har bestått av ungefär tre saker. Jag har
1. Träffat Annika (min och Majas dansk från Malta) som jag inte träffat sedan den 29 juli 2009. Det var trevligt att ses och catcha up lite sådär tre år senare. Vi åt god lunch och gick på abbey road (Beatles-gatan).







2. Lekt med Gus på lekplatsen. Hela tiden så sa han "I wanna see your tummy". Man ba eh ok, jag visar min mage, han skiner upp och klappar på den två gånger, sedan säger han "look" och drar upp hela sin tröja så långt det går. Det fick jag alltså uppleva ca 50 gånger idag (utan att överdriva). Idag har han för övrigt varit väldigt kärleksfull, kramats, sagt mitt namn hela tiden och han ville till och med att jag skulle bada honom istället för hans mamma. 1-0 till mig! Hihi.





3. Ätit en frozen yoghurt med Matilda. Den var gigantisk men det var okej för firar ju två veckor i London idag. Alltid lika skönt att bara prata och berätta och lyssna liksom.




Nu ska jag filosofera vidare på livet och sova gott.
Kramis

2 kommentarer: