tisdag 11 september 2012

Me + London = 1 week!

Idag har jag varit här i en vecka! Känns dock som mycket längre.

Dagen har bestått av städning och sång, fika med Sofie och Matilda, lunch/häng med de två + Sandra, natta Gus, Primark och banken, kollat Bambi med Gus, barnen klippte sig, passat Gus själv, städat kök, hängt upp tvätt och nu har jag babysitting vilket innebär chips, twix och tv-mys!

Har varit ensam med Gus rätt mycket idag men det har gått jättebra! Är helt ärligt rätt stolt över att jag kan få en två-åring att sluta skrika/gråta (det var rätt hysteriskt)... Vi lekte "de vanliga" lekarna ett tag och sedan fick jag honom att leka själv i köket när jag diskade och städade lite.

Känns som jag har varit här en evighet och att jag ska vara här i många månader till är bara obegripligt. Men jag ser fram emot det här året för jag trivs så bra i den här staden och med den här familjen. Mina barn är bäst. När Eliot leker/pratar/gosar med Gus så får jag typ flashbacks från gamla videoklipp från min barndom och ser mig och min syster framför mig. Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar