måndag 24 september 2012

Day 20.

Helt ärligt så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde imorse... Det var bara en helt vanlig morgon i köket.

Idag regnade det ungefär halva dagen så Matilda kom hit. När Gus kom hem ville han visa henne alla sina leksaker + leka med oss (vi tre låg bland annat ihopknölade i Orlas säng och låtsades sova) så det blev lek en stund. Sedan var vi mest på mitt rum, jag lärde Matilda att spela lite gitarr och sedan blev det lyxlunch: Nudlar och te......... Och en väldigt god kaka till efterrätt!

Jobb-eftermiddagen bestod av att koka sushi-ris, hämta Gus på dagiset, fixa middagen, äta och fixa iordning i köket. När jag diskade matlådor kom Orla in i köket och vi hade en lång och trevlig pratstund. Kändes superbra och var riktigt mysigt!

Sedan skypade jag med mina föräldrar i typ en timme. Och sedan skypade jag med Matilda i typ mer än två timmar... Känner nästan att vi börjar få lite separationsångest, vi träffas varje dag och när vi inte ses på kvällarna så hänger vi på Skype! Hahaha...

Cozy bild på mysiga rummet.
Tre favoriter med: Kindermaxi, gitarren och nya byxdressen!!<3

Imorgon är det en stor dag...... För då har jag bott här i tre veckor!!!!!!! Hur sjukt är inte det? (Maja fatta att det är lika länge som maltesernas land<3) Det ska firas. Puss 

4 kommentarer:

  1. sätter mig på första bästa flyg snart <3

    SvaraRadera
  2. hehe seperationsångesten är ett faktum. Skype är bra grejooor <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. bra som fan när man inte orkar gå ut på kvällarna juuuu :) hihi<3

      Radera