lördag 8 september 2012

Day 5.

Idag var jag och M och shoppade på Oxford street, köpte massa fina kläder på Forever 21 och det var superbilligt! När vi hade shoppat klart och svettats i solen i typ 6 timmar så begav vi oss hem till mig där huset var tomt. Vi chillade, spelade gitarr/sjöng, lagade mat, drack te (DRICKER ALLTID TE!), pratade, åt godis och låg och skrattade i min säng. Sedan blev det mörkt och vi gick till Kilburn, tog ca 10 min. Matilda tog bussen hem och nu har vi hittat värsta bussvägen mellan oss som tar typ fem minuter, perfekt! Sedan gick jag hem i mörkret och trafiken och sjöng Håkan Hellström. Mysig lördag!

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.

TORSDAG.
1. Sötaste Gus på lekplatsen.
2. Han grävde med den stora grävskopan.
3. Fina huset där jag bor.
4. Hallon med Matilda i solen.

FREDAG.
1. Vi var på Portobello Road Market i Notting Hill och blev kära i husen.
2. Så himla fina hus!!!
3. Kunde inte bli mycket godare att njuta av den här i solen.
4. Glad Matilda, redo att hugga in.

FREDAG.
1. En vanlig dag när solen skiner och jag går till tunnelbanan.
2. Jag och Matilda var på Oxford street och lunchade i parken.
3. Jag åt sushi och det var supergott.
4. Jag sprang runt och lekte med Gus i parken hela eftermiddagen.

Lite bilder på sötnosen när han leker byggare!!!

LÖRDAG.
1. Vi shoppade loss på Oxford street och vi hittade B1! (Fanns dock ingen B2...)
2. Fina flaggor hängde längs gatorna.
3. Turistbilder? Haha. Solen sken och vi svettades ihjäl.
4. Här är jag på väg till Primark.

Avslutar med en gullig bild på underbara Gus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar