onsdag 12 september 2012

Starstrucked!

Gissa vem jag och Matilda träffade på Harrods idag?? 
PINK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså fucking perfect, dear mr president, raise your glass, so what -PINK!
Hon var där och kollade på leksaker med sin dotter, sin pojkvän (?) och sin livvakt. FYFAN vad vi dog. Hade spagettiben och händerna skakade och hjärtat bara slogslogslog. PINK LIKSOM!!!!!!!!!!! Sedan gick vi runt och kollade på leksaker i typ en halvtimme (egentligen så stalkade vi henne och samlade mod för att gå fram och fråga om en bild). Det var så sjukt, hon stod typ jämte en, gick förbi en, var i samma rum som en och var så sjukt nära hela tiden! Haha...
Efter typ hundra år när vi samlat mod gick vi fram, men hennes livvakt förklarade trevligt att "she's enjoying some family time". Så tyvärr blev det ingen bild, men jag vågade i alla fall fråga, så har inget att ångra!!! Och kan leva rätt länge på att jag har sett henne, att hon har sett mig, att jag har varit i samma rum som henne...... Så jävla ballt!!!

Här kommer lite smygbilder (haha vet att de suger men kunde ju inte riktigt fota när hon kollade mot en):


Nog om det... (eller nej kommer nog aldrig sluta säga att jag har träffat henne men ska skriva lite om min jobbdag med!)

Morgonen var väldigt chill, gjorde inte så mycket. Sedan skypade jag med min syster! Funfunfun. När vi hade pratat ett tag kom Clare och Gus hem. Gus kom in på mitt rum och ville leka, och det är så svårt att säga nej till honom för han är ju sååå söt... Så jag och Sanna la på och sedan lekte jag med sötnosen en stund! 
(Sen träffade jag Matilda och Pink. Hahahha.)
Vid tre gick Clare och hämtade barnen från skolan för att sedan köra Eliot till sin trumlektion, medan jag vaktade Gus och väntade på att han skulle vakna. Han sov jättelänge idag, och när han väl vaknade hade Orla kommit hem och mormorn var på besök! Mormorn var jättetrevlig och berättade att hon hade varit i Malmö typ år 1951! Haha...
Hur som helst, lilla Gus skrek, grät och ville ha sin mamma. Det var lite jobbigt, vi alla tre stod runt spjälsängen och försökte få honom att bli glad. Tillslut slutade han gråta, hans mormor lyfte upp honom i sin famn men påväg ner börjar han gråta igen och säger "I want Camilla to take meeee". COOL TJEJ ELLER?! Alltså ja, rätt stolt faktiskt. Min sötnos ville att jag skulle bära honom!!! Sagt och gjort! 
Sedan fick Orla läxhjälp av sin mormor medan jag och Gus lekte i köket. 
När Clare kom hem så sa han "I don't want you now, I wanna play with Camilla!". Hihi, känner mig lagom poppis liksom. Vi lekte vidare, det blev mat, de åkte iväg för att öva inför dopet på söndag och jag åt, diskade och sjöng. Sedan kom de hem igen, jag hängde lite tvätt och sedan slutade jag!

Lite bilder från Harrods (som togs innan vi blev galna för att ha träffat Pink!)

1. Fint!!! Fast jag var vilse i London ännu en gång... Inte lätt att hitta
varandra när det finns massor av utgångar från tunnelbanan!
2,3,4. Så himla mumsigt så att man bara ville äta alltihop.

Har haft en rätt nice dag alltså! Och om någon missade det så träffade jag Pink!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. HAHHAHA. vi TRÄFFADE PINK IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ifall någon missat de liksom)

    SvaraRadera